Saturday, May 22, 2010

17 Mei 2010...

17 mei 2010, adalah Hari Guru peringkat sekolah saya. pasukan saya berbaju oren memulakan hari dengan sukaneka.. dapat saguhati la pulak... hik3... xpe2, janji semangat kesukanan tinggi!

Petang2 sebelum layan ayam.. kita layan gendang dan bertandak dulu... hehe... ni dapur asrama. saya selalu lepak sini, hepi di sini. belajar bahasa, belaja kehidupan, belaja pengalaman.. saya diperlihatkan gendang, tandak dan pantun2nya sekali. hepi tak dunia saya?

lepas bertandak..ayam pula kita 'kerjakan'. yeehaaaa!!.. uiks, yg bertudung biru tu ustazah rozina tau. dia boring dok rumah, lalu dibawanya sekali anaknya..jalan2 bako ayam. hik3


Malam persembahan. untuk pertama kali saat dewasa ini, saya ber'main' kawin2... haha... dan kali ini juga pemain2 nya turut dimainkan dari kalangan dewasa jua.

Persalinan lelaki dari rona coklat dan hijau. cantik2 perhiasan manik. saya suka tengok. (pelik, baju lelaki tak pulak jarang mcm baju perempuan! isk3.... sume tempat pun begitu ek baju pengantin) sambil siap2kan pengantin, saya membongkar persalinan2 yang dibawa. (saya ketawa besar bila tgk persalinan2 perempuan. x sanggup rasanya nk pakai. haha)

ha, antara watak2 yang dipentaskan. saya sebagai pengapit. hihi, tukar watak daripada jadi pengantin kpada jadi pengapit. ha, rasa x yakin utk jadi pengantin. keh3..

kak Nani, terima kasih gantikan tempat saya utk jadi pengantin... biarkan kata2 orang pada akak. saya ada bersama akak menyokong akak. kita lebih tahu posisi kita, kak.. :) yg penting, kita dapat pulak nombor 1 utk persembahan ni. hihi... terharunya

No comments: