Thursday, May 13, 2010

kreativiti yang terbatas II

haaa... semasa saya di Bintang, Miri selepas waktu maghrib.. sempat saya pekena sugar Bun. dah tatau nak makan di mana lagi. nak cari gerai malam2, tatau nk cari di mana. cube tengok scene ni... clear la pulak ek? saya rasa pencahayaan di sini bagusla... sangat jelas dan sharp gambar ni


Dalila (sebelah kiri) dan Marina (bertudung biru) baru sedar gambarnye diambil. mula la berposing pulak. ahaha

Jalan-jalan dalam kawasan shopping complex tersebut. Marina tergamam melihat warna pink yang memancar dari kedai ini... lalu 'buat muka seposen' minta saya snapkan gambar utk nya.. ahahaha, alolololooo... manje le pulekkk.. keh3... sy amik angle begini sebab mahu menampakkan gambar ini berada di mana sebenarnya...


bila dah petik sekali, nampak cantik... saya close up pulak... wow, marina sukakannya.. hihi.. thanx marina. ini baru amatur.. yg sangat2 amatur memetik gambar. huhu

untuk gambar di Bintang yg diambil sebelah malam dan di dalam kawasan bangunan, saya terpaksa memegang lama kamera saya sehingga selamat di 'saving'.. lenguhh tangan saya. barula hasilnya seperti yang anda nampak (gambar marina)



ok, ini gambar Munirah (sebelah kiri), Nuri (tengah) dan Azira (kanan sekali)... ni gambar 14 Mac 2010. tiba di Miri dari Sarikei pd jam 6 pagi. kemudian jam 10 pagi kami bershopping di Boulevard barang2 keperluan maktab. :)

Ini Nuri... bosan kami berdua menanti kawan2 lain yg dah bersepah2 mencari barang masing2 di dalam Boulevard, saya mengisi masa dgn .... Nuri, pandang sini! Snap! ahahahaha... cantik le pulak background nya.. yg blur di kanan gambar ni sebenarnya lens saya tertutup dgn cover henfon. hehehe...

ops!!... mata ngantuk! sik cukup tido bah. keh3.... silap pulak saya tak jegilkan mata barang sekejap cuma... hihi.. gambar2 yg ada ni saya tak edit. terus dari kamera dan publish disini.. sebagai tanda kepuasan utk diri sendiri aje.. huhu

1 comment:

Lukisan Alam said...

Encik Asfia, gambar tiga dari bawah tu.. budak berdua yg sedang memandang anda menyengih tu.. diaorang duduk depan seat anda semasa dalam bas. ha, tengok betul2.... keh3...