Wednesday, May 5, 2010

beranikah saya?

Dari pandangan depan mata...di atas jetski.. seronoknye pemandangan ini.. masyaAllahhh.... apatah lagi kirenya dapat menaiki kenderaan air ini. ekoran keterujaan saya melihat seorang rakan saya yg seronok dapat menaiki jetski, saya pulak yg terasa mcm nak naik jugak la. ahaksss...!!



dilihat dari depan mata, mmg sungguh menakjubkan suasana laut..alangkah tenangnya. alangkah seronoknye (saya sukakan laut, lagi2 la rasa kagumm bila berada di atas lautan...).. tapi saya tak pernah menaiki jetski ni. ahaks. yg saya pernah naik adalah bot laju!!.. pasti tak sama rasanye naik bot laju dengan jetski kan? sekarang saya nak lihat bagaimana tahap keselamatan naik jetski ni. huhu... :)



dari atas jetski pun buleh memancing? maknanya, jetski ni boleh dihentikan di tengah2 laut la ek? waahh, best2... pastu buleh membawa penumpang.. maknanya buleh dibawa dalam kadar kelajuan yg kita suka... hmm.. not bad! (saya semakin jatuh cinta ni..alamakkk....!! ahaks)




wah. bawa anak2 kecil pun buleh jugak ni? bestnyee!! kalau macam tu, maknanya jetski ni dilingkungi dengan tahap keselamatan yg tinggi la jugak ek. yela, saya ni penakut andai kata kot terjatuh atau tenggelam tak pasal2.. saya tak pandai berenang. hik3. and, at last... gambar comel dari saya untuk anda.. berseringaii monkey ni naik jetski.. keh3...

No comments: