Thursday, May 13, 2010

kreativiti yang terbatas

30 April 2007 rupanya saya create dis blog. muehehe... cecah 3 tahun baru. ngeh3.. anyway, kepuasan tak terhingga dapat publish di sini.. huhu....

ok, kali ni saya nak pos gambar yg saya amik di Miri... bermodelkan Ayu (Ayuuni Alwani - merajuk si ayu ni bila saya tak publish gambo dia di fb, sekadar gambar dalila aje sy publish!.. muekekkee.... biar2 dia... suke bena bergambar!! pelik tul...)

sengaja memetik dgn menampakkan diri saya dan kamera yg sy gunakan utk snap ayu... dan ayu mmg fotogenik... buatla gaya apapun, dia tetap ayu.. hik3. tp gmbr ni sempit la view nye ek.


bila disuruh stay aje kat kerusi tu, ecece, lekas2 ayu betulkan duduknya.. sampai sya terpaksa kata, just stay as before!. jgn bergerak.. buat poyo2 ok.. ni nk nampakkan candid. keh3... ayu segera faham kehendak sy. wah, kalau bab bergambar mmg serahla kat ayu.. senyum meleret kalau disuruh jadi modelnye :p



ayu2, pandang sini.. snap!! wahhh.. cantiknye... gmbar daun dapat, gambar ayu pun clear!.... wah, bravo utk diri sendiri...hehehe... senyum utk diri sendiri...

kebetulan ayu nak pegi amik sudu di area kaunter pembayaran, mata ni terus terpandang gaya yg sempoi ni.. terus suh ayu berenti kejap!... berdiri situ, yu!.. keh3

ayu, cak!!! hmm, seperti biasa. F305 saya tidak mampu mengambil gmbr dalam kawasan bangunan yg malap cahaya. dan lebih2 lagi hari maghrib dan seterusnya hingga ke subuh. itu yg tak seronoknye.. isk3.. gambar akan menjadi kabur begini...

ayu mengacau saya yg sedang khusyuk utk menyusun sudu di dalam ruang lensa saya.. eiiii, sib baik laaa buleh tahan hasilnya. hihi

dan seperti biasa jua, tuan F305 (em, cak!!) ni yg berada di sebelah kanan gambar mahu juga mengabadikan dirinya sebagai tanda berada jua di tempat ini.. (di Boulevard, Miri) bersama dgn wida (berbaju merah) dan ayu yg snap gambar ni. (kabur disebabkan cahaya yg sedikit dan gegar tangan....)

saya hny dpt gunakan Sony Ericson F305 aje setakat ni. itupun saya secara tak sengaja terbeli yg kameranya agak baik...

1 comment:

Lukisan Alam said...

suka amik gambar yg memberikan kepuasan dan memberi cerita dalam gambar.. tanpa perlu tuan gambar menerangkan apakah yg trjadi dlm gmbar, dimanakah gmbr tersbut.. semuanya gambar yg menceritakan sendiri :)