Wednesday, May 12, 2010

Wow!! sangat menakjubkan

Encik Asfia... ooo, encik asfia! ketuk2 pintu.. tak nyahut2 jugak ni.. mana pegi daa ini orang!

saya tinggalkan note untuk anda:

"Encik Asfia, saya terjumpa satu blog fotografi... yg amat menarik di mata saya.. just a simple and..apa ek, sempoii sangat cara nye, tp hasilnye.. masyaAllah.. saya sangat suka cara fotografer tu memetik gambarnye.. encik As tengok ek blog ni.. http://theniceidea.com/blog/ .. saya tunggu komen anda. hehe"


ni gmbr pantai bintulu.. empunye blog theniceidea td.. cantik shootnye :)

2 comments:

Lukisan Alam said...

ha.. selamat datang encik asfia ke dunia lukisan ini... welcome2.. dijemput dan dialu2kan kedatangan anda... huhu.. :)

Lukisan Alam said...

kedua2 gambar ini hakmilik theniceide.com ye.... jgn ngada2 ciplak!! ni sy tayangkn kt sini utk suh masuk blog tu dan hayati seninye.. hihi