Tuesday, April 20, 2010

Keberadaan saya...

Malu itu indah.. itu saya petik dari fb rakan saya.. (hmm..kuat juga pengaruh fb dlm hidup saya ye.. isk3)

hmmm... if u luv that person... cuba hayati kata2 dlm gambar ni... saya amik masa jgk melihat makna ayat2 ni... (aje pening2 mabuk2 saya mendalami manisnya ayat dlm gambar ni... )

saya cuba juga bersembunyi dalam laman fb cik miezz anura dgn 'menanda' like sahaja di status beliau.. tapi, masih juga org nampak keberadaan saya ye. muehehehe... terasa kelakar diri ni dgn persembunyian yg 'tak jadi' tu. hihihihi.....



sabtu lepas 17 april.. dari pagi jam 7 pagi sudah bersiap2 untuk ke Dewan Lakid, Debak.. ada Seminar Skor A UPSR anjuran Bank Rakyat dan Berita Harian. sehingga jam 4.30 petang baru berkesudahan seminar ini... kenapa saya kemukakan cerita ini dalam blog? kerana saya teruja dgn gaya kerjasama dan persembahan yg ditonjolkan dalam seminar ini.. (padahal saya suda serik untuk mengemukakan cerita2 kerjaya saya di Debak ini... hihihi....)




ha... tapi yg di bawah ni saya memang suka untuk kongsikan... mudah2an dapat di share dengan geng di luar sana... idea ini datang pada ahad 18 april sebelah malam. haru2... saya telusuri idea ini sedikit demi sedikit di laptop.. dan begini jadi nya. ahaks... nampak mudah juga kan seperti yg lepas?? ini Suku Kata Terbuka untuk Tahun 1. tapi.. abis satu malam saya kerjakan mende alah ni.. kemudian isni 19 April, guru pembimbing saya ternampak ABM yg saya buat kali lepas (yg menggunakan kotak)..katanya, simpanla untuk praktikum nanti (saya mula praktikum bulan 6 ini and onwards...).. saya sengih je. saya tak terfikir pula masa buat ABM2 ini adalah untuk praktikum nanti. sbb, saya hanya buat ikut suka2 aje. puas rasanya bila benda ni dah jadi. pasni, kalau saya tak mau guna sebagai ABM, saya ingat nak tampal aje di kelas. tapi guru pembimbing kata, Simpan lah!... (ahahahaha.. haru2...pk jap.. nk simpan utk praktikum atau masa praktikum nanti buat aje yg lain? pk2...hmm..)


(alamak2, cikgu pembimbing saya tengah tengok saya uploadkan ABM saya di blog saya ni... aiyakkkk!! )

No comments: