Tuesday, April 13, 2010

jiwa kartun....

saat menuliskan tulisan kali ni, hati agak bercelaru.. membaca, membaca dan membaca... utk ilangkan segala prasangka. utk ilangkan segala tidak selesa hati... ignore kan diri dgn keadaan keliling. gembirakan hati dan minda dgn perkara2 yg menggembirakan..

mcm ni la nk musnahkan kerusuhan hati? eeiiiyah, eiiyah!!!.. ahaahhaa.... sekarang, nak meluah rasa di fb pun dah tak boleh dah. ramai sangat yg dikenali di sana, tambahan pula.. rasa tidak selesa ini berkait dgn rakan fb jg.. masalah jg ek. harap2 blog ni tidak dikenali ramai, supaya saya dapat meluahkan rasa hati disini.... Allahhhu rabbi

gambar kartun biru latar belakangnya ini saya ambil semata2 geramkan suasana biru yg terdapat pd gambar ni. tapi bila dilihat pd air muka kartun ni, iskkkk... kartun apa tah ni. x penah tau pun. garang kemain! takut saya.

cool x? hihi.. saya buat wallpaper untuk desktop saya. biar hati selalu cool bila nampak suram dan mata kuyu bugs bunny ni. hik3...

No comments: