Friday, July 2, 2010

Pengenalan S2000

teruja tengok button2 yg ada pada S2000.. tangan saya masih belum cekap 'menangkap' button sepantas yg buleh.. setiap pergerakan dan momen indah kan mudah berlalu, sayang jika tidak dititipkan buat ingatan.. jadi, saya perlukan kepantasan menukar button dan mode yang lebih lagi slepas ini.. kipidap (keep it up!)

tajam x gambar yang ditangkap orng yang biasa bermain dgn kamera? cantik kan? warna-warni cerita gambar ini terserlah...



kemudian saya pulak test dgn tangan sendiri.. alamak, kotak yg cantik ni pun jadi x cantik.. huhu :( takpe, cube lagi petik


alamak, sori2 buddy! keh3... cubaan kedua. tangan yang kacak pun jadi tak kacak dgn hasil petikan saya.. huhu.. bila bermain dgn waktu malam atau gelap, saya perlukan tripod atau tempat yg buleh tangan saya 'stand'... sy perlu mainkan masa.. (cantik x tangan ktk? keh3... abis takat nmpak bayang je. hahaha)

2 Jun 2010, saya dan geng2 Betong menaiki bas dari Sarikei pada 1 Jun 2010 jam 9.30 malam seramai 5 orang...bergerak ke miri.. bagi mengikuti kuliah kami di maktab. sampai di miri jam 7 pagi, lewat sejam dari biasa. perjalanan hujan sepanjang jalan. gambar di atas adalah dari kiri, saya, Nuri dan Azimah (sampai dari lawas). gegar kan gambar ni? sebab gambar ni perlu tuggu lama sikit baru buleh dipetik... x buleh petik terus bila dah tuju pada objek. gini le jadi nye. hihi

ok, testing lagi.. kali ni dgn imej yg lebih berwarna. mau tengok objek nampak 'idup' x dgn gambar warna-warni.. ehehehe, seri pengantin Muni ni kot yg menjadikan gambar ni ceria dan cantik. keh3, thanx muni. muni mmg sporting! kakak KFC tu pun sporting gak. ngeh3


ini gambar 6 Jun 2010 di Miri Handicraft. temankan marina carikan ole2 utk keluarganya. saya tak cari sbb kargo saya dah lebih muatan. muekekeke.. jadi, balik dgn tangan kosong jela.. lagipun, ole2 saya dh pos awal (pos kek lapis.. hehe)

arghhh, terima kasih kepada tuan yang mencarikan kamera yang terbaek buat saya. lain kali saya ikut sama ek? buleh belajar bagaimana mencari kamera yang baik.

No comments: