Monday, July 12, 2010

11 julai dan 12 julai 2010


semalam, 11 julai. ahad. saya buat bahan mengajar utk kelas jawi tahun 1. (sambil2 duduk di bilik guru, hujan pun turun.. kamek nangga hujan dulok!. hehe...) gambar adalah berkaitan utk huruf nun (N) dan nya (ny). buat suka2.. ngeh3... perkataannye siap ditulis tetapi tersembunyi di balik 'tingkap' gambar. lalalala


sempat juga tengok kak Halimah siapkan kelas nya ni. sesudah selesai di 'skirt' kan meja2 ni, saya amik gambar. Iqmal yg tengah main bola dalam hujan saya panggil.. buat objek gambar kali ni. muehehehe.... manis le pulak pink dimasukkan dlm suasana kelas..

12 julai, semasa sy duduk2 saya tengok si kecik Irdina masuk bilik guru dan cari buku latihan atas meja gurunya. saya rasa cute je tangannya mencari2 buku di atas meja.. lantas, cepat sy memetiknya.. ahaks, malu2 pula si irdina.

cikgunye tak puas hati ni, bantu irdina cari buku latihannya. hahaha... em, cakkkk!! kak Hajar (tudung coklat) dan kak mabel (baju hijau biru) jadi mangsa mainan kamera sy. muahahaha... sori, kakak....(kemain bising lg mulut kak hajar jgn petik gambarnye. keh3...)



yeehhaaa, tetiba saya didatangkan dengan nametag saya.. opocott!!, magnetik rupenye. terkejut saya magnet tu menarik antara satu sama lain..seperti terhempas bunyinya. apapun, hihi...cantiknyaaaa nama kamek. haha, ni riak ke apa nama nye ni? aduiiiii.... (kepuasan diri sendiri je ni... maafkan saya bukan utk meninggi diri pd orang lain atau riakkn diri...)

No comments: