Friday, July 2, 2010

gara-gara boring

agak2 mana satu kah yg menjadi objek utama? banyak sangat nak dipandang ni.. yg si baju pengakap kah? atau perempuan yg sedang tersenyum di belakang nun? atau bangunan belakang tu? hihi... silap teknik lagiii.. adeiii.... leka menyanyi lagu negeri sarawak, sampai terasa nak amik gambar batch2 si Zuhnun pemalu ni. terpaksa minta dia palingkan muka ke tempat lain supaya dia tak bergerak2. ngeh3


hihi... gaya ala2 tercengang tu nampak cute juga. patutnye saya softkan latar belakang objek ni kan. baru nampak tajam objek..

oh, saya kena rendahkan kamera saya dan dongakkan lagi... bagi nampak langit yg cantik saat ni. baru nampak keadaan objek yg lebih menonjolll..dan softkan gambar belakang objek. saya gunakan mode landscape ni. salah mode le... hihi. (pssttt, nampak sangat si Nazirul ni memain dan leka sangat dgn batu2 kecil dia sehingga tak sedar saya snap gambar dia. muekekeke.. )

No comments: