Thursday, March 4, 2010

corat coret kinabalu

hihi.. bebaru ni dapat baju mount kinabalu.. post from LAbuan... ngeh3... nnt saya amik gambarnya then paste di sini ye. biar kasi semangat ni lebih gempak untuk ke kinabalu tu

malam tadi, sempat chatting dgn bakal adik ipar 'tak jadi'.. mashitah. dia di Muar, Johor. katanya sedang berusaha untuk mengumpul bajet untuk ke kundasang. baru aku teringat yg Kundasang la terletaknya kaki gunung kinabalu. ehehehe.... rupanya dia mau lepak2 di kundasang berikutan suasana sejuk di sana. mcm2 daaa alasan. hihi... anyway, saya suggestkan jua agar ke KK supaya lengkap perjalanan nya ke sabah. siap suggest utk cari mutiara asli di sabah. ahahaha, khas utk maknya tercinta.. :)

oh ya, bercakap hal bajet. sebelum ni ustaz solihin ada pesan.. bajet utk naik kinabalu...dlm RM500 utk book shepa sahaja. kalau nk tambah2 sikit baik ada bajet dlm RM2000. tp, bg saya pulak..kena la spend lebih lg kan sbb kena naik flite. hihi, mana ada keta nk di'sorong'kan ke kk nun. hik3...

mak, restuila anakmu ini untuk memanjat kinabalu... ustaz sudah war2kan yg dia akan naik kinabalu between 13 julai till 21 julai (lebh kurang begitula tarikhnya) bersama 4 geng kinabalunya.. (dengki, saje ustaz bg saya jeles aaaa)

2 comments:

Lukisan Alam said...

fuh, nasib baik tak jadi nk gi kinabalu... nnt lain kali saya nk try manage dgn kawan2 maktab bior pegi sume perempuan je.. bestnyee...

jalan sesama perempuan mmg menyeronokkan sy. tanpa perlu kisah.. ada lelaki antara saya dan grup sy tu.. hihi

As-Syarqie said...

ooo... xpe... nanti kite pegi ramai2...