Thursday, March 4, 2010

bola tampar

ahahaha... dalam tempoh sebulan ni...rasanya dah lebih sebulan kot... saya begitu gila dgn bola tampar... asalnya nama diletakkan sebagai pemain frenly match je. letak nama aje. tup2, saya jd bersemangat bila tgk ahli pasukan lain semangat sama. saya pn join. boleh jg saya keluar rumah..saya bergaul dgn rakan kampung, berbual berkenaan kampung kan. duduk rumah pun tension manjang. huh

best2... seronok main bola tampar. dari sehari ke sehari kawan bermain bertambah.. dari bermain dgn perempuan..kini bermain bersama lelaki sbb selalu tak cukup korum perempuan.... dari bermain sesama ahli sekolah, bertambah ahli bermain dari sekolah2 berdekatan pulak... wah, begitu baiknya perkembangan pergaulan ini... alhamdulillah... oh, sayang betul x amik gambar ek. insyaAllah kalau saya ingat lg lepas ni saya amik gambar la ek

tp, lately saya nye persembahan permainan agak merudum. maybe hati tidak senang..atau hati emak tidak senang di semnanjung (kalau hati mak tak senang atau hati keluarga sndiri tak senang, saya pny hati automatik jd gundah gulana jua..pelik2...)...

No comments: