Tuesday, October 6, 2009

ku mencari diriku....



tatkala rasa diri hilang.. aku kembali kepada fitrah diri yg mahukan bertemu yg Yang Esa untuk bermujahadah... aku kembali bertny kepada emak dan abah keadaan semasa dan berkaitan, muhasabah diri bersama rakan...

lahir pada bulan disember 1981... rabu.. aku mengerti lewat dr perangai2 aku yg ditunjukkan dari gmbr ini.. muhasabah dan perbaiki mana yg berlubang dan x cantik..

cume aku terharu... bila dikatakan stone sempena birthday aku adalah turquoise!.. aiyok.. telitilah!
ah, letihnya sebenarnya menjadi aku...
minggu ni yg menyeronokkan adalah... aku pertemukan kembali Dr JAffary dgn kawan lamanya Ustaz Ahmad Fauzi Yaakop yg kini berada di Miri. dan aku bertemu kembali dgn Ustazah Indriaty Ismail dan berborak dgnnya melalui internet. sempat memohon sampaikan salam kepada Ustaz Rahman, Dr. Jaffary dan Dr. Munawar... itula kegembiraan aku yg sebenarnya.

No comments: