Tuesday, October 20, 2009

kembali ke nostalgia setahun yang lampau..

aiyok, sekejap nya masa berlalu. isk, tak puas hati ni....

setahun yang lampau, dalam bulan 8 2008 aku masih berkhidmat di pejabat mufti wilayah persekutuan. saat2 yang memang tidak aku lupakan walaupun ada certain people yg membuatkan aku tak puas hati. tapi, secara keseluruhannya aku masih sayang dan tetap rindu dan ingin berkunjung tempat barakah tu. segala yg terkandung dlm memori aku, mesti berkait dgn PMWP.. huhu...

harini, di fb.. aku terjumpa nama Nas Nasihin. tgk2 takde pulak orang yg aku kenal dlm list fren nya. bila belek2, rupanya aku penah jumpa dia di PD dan pernah berkursus bersama. dia bekerja di PMWP Labuan. org labuan akan selalu turun pejabat kl dan begitu juga orang KL akan turun ke labuan. :)... alhamdulillah, keadaan ini menjadikan rindu aku pd pejabat mufti kian membuak2 dan bertambah.. wah, mesti cari jalan berjumpa jugak ustaz2 dan ustazah kat sana ni!... tak leh jadi ni....

No comments: