Monday, October 19, 2009

Cross sticth yg dpt kt saratok


cantik gambar ros merah ni? hehe... ni sebenarnya gambar ros di baju kurung yg sdang saya pakai... xde keje!.. keh3... saya sukakan designnya. bunga sebesar ini mampu 'menaikkan' saya... tapi tidak juga terlalu menonjol.. nice. saya suka! pulak tu kena pulak dari material cotton. i like cotton! hihi.. sbb sejuk kain nye.


hmm.. pelik la.. baru ni ha saya cek posting saya yg lama2... rupenya ada gambar yg hilang ye. gmbar yg hilang ni pulak saya sedar yg di post melalui henfon. isk3.. sabar ajela.

baik, ni saya editkan semula posting ni. cross stitch yg saya dapat ni harganya dlm RM5. sangat murah! dan sangat mudah.. saya suka buat cross stitch.. leka! ni pun dah lama x pegang jahitan saya ni. hihi...


4 comments:

Lukisan Alam said...

yes, this is the 1st posting i made from my fon.. interesting ilmu baru ni... alhamdulillah, bertambah lg ilmu ku.

ok, ini cross sticth y beli kat saratok. saje nk refresh semula cross sticth. dlm posting cross sticth sebelum ni, gmbr tak diselitkan. jd, ini la gambarnya. :)

khair_umr said...

akak...sy suka dengan "benda" ni tapi sy xreti nak buatlah kak..huhuhu

cik_mazni said...

wahhhh, rindunyer nak buat benda nih..hasil kerja tangan sy ms sekolah menengah dahulu kala...adehhh, 'lampaunyer' bunyi..hehehe~ ^_^

Lukisan Alam said...

cik miezz: hihihi... takpe. lampau pun bermakna. nostalgia. ecewah. sekarang dah tak sempat buat lg ek?