Sunday, October 18, 2009

Missing...

sedikit sahaja masa berganjak, keadaan terus berlari mengikut ketentuan qada' dan qadar yang Maha Esa... berlari, berlari dan terus menelusuri patah2 dan bilah2 hari yang menjatuhkanku bahkan membanggakanku. sukar sekali untuk kunyatakan...

rindu pada ani, adik manja ni... ya Allah, sejahterakanla adikku walau dimana jua dia berada..


em, ini juga aku rindui.. suasana disini, keadaan di tempat ini. manakan tidak, dialah pembantuku yang paling bagus aku temui saat ini. segala macam rasa aku dapat bila berurusan dengan dia ni. memang penuh kenangan. familyku jua senang bertemu dan berurusan dengan sahabatku ini. mudah2an dia dipermudahkan urusan dunia, akhirat dan urusan dengan ibu bapanya. ya Allah, Kau sejahterakanla adik beradik ani ni, Kau jadikan mereka hamba yang sentiasa bersyukur kepadaMu, ya Rabb.. amin.



ya, yang pasti.. aku pasti tiap saat terkenangkan ini!.. ehehe.. bergambar semasa Aidilfitri 2009 di Jambi Darat,Batu Pahat,Johor. aku, tiga dari kiri.. semasa ini semua familyku ada termasuk ipar. arghhh, rindunya saat kecil2 dulu berkumpul beramai2...imbasan nostalgia yang tidak bisa diluputkan walau zaman berlalu terlalu pantas....

1 comment:

Lukisan Alam said...

buleh le pulakkk gambo2 ni nk ilang2.. suke2 dia je nk ghaibkn diri eh... isk3