Thursday, May 24, 2007

Cuti..

em, sekang ni UKM dan lain2 universiti kat Malaysia tengah bercuti... ada x de pun, cume short sem semasa cuti ni.. belajar dlm waktu bercuti..;)

percutian ini menelan masa selama 2 bulan lamanya..sehingga sekang aku telah bercuti lebih kurang sebulan..dan ada lg sebulan tempoh'honeymoon' aku..ehehehhehe...

sepanjang cuti ni..kerja aku..dok gi balik, gi balik melaka-bangi..aku ke UKM utk cari bahan tesis aku...bila aku boring aku balik melaka..melepakk, kemas rumah, tolong mak aku apa yg patut...yg pasti..dan aku sedar, kerja rumah pasti takkan abis walau diperuntukkan sehari semalam pun. aku jadi takjub sebenarnya...aku pelik sebab, org bekerja office, akan bekerja 8am-5am paling tidak pun, tapi suri rumahh..kerjanya dari awal subuh sampai ke malam terus-terusan bekerja..pelik aku!...

disamping menanti cuti yg kian abis, aku memenuhi jemputan kenduri kawin kawan2 aku, memenuhi tuntutan hobi aku-jahit baju, main komputer (yg ringan2 jek), kemas rumah..(memasakk tak minatt pulakkk, sib baik x minat makan...)...

em...ok aaa..nanti2 aku sambung lg..aku cari ayat gempak skit..baru segarrrr..kalau kena ayat 'lembik' jekkk, layuuu dennn ooo.ehehhehe

No comments: