Friday, January 30, 2009

R. A.

uwaaa.. dua minggu ni aku rasa kaki aku macam tak jejak kat lantai, tak jejak ke bumi.. baru aku tau gini rasanya jadi R.A. (Research Assistant)..

takpe2... ustaz2 ni saje uji tahap mental aku kann.. takpe2.. aku sambut aa cabaran deme nii.. tgh sambut aa nii.. ha, tengok..tengok!!!...

sekang ni tugas utama aku, siapkan artikel buku yg ketua projek penyelidikan aku sedang jalankan ni. minggu depan dateline nye.. huhuhu...

di samping tu, enumerator punya gaji pun boleh tahan jugak cabarannya. aku dah agak dah, kalau benda2 melibatkan duit... memang ada aje songelnya...tahu dah aku perangai orang yg keluarkan duit niii..

ok2, apapun.. aku siapkan 2 kerja utama aku ni...
pastikan semuanya berpuas hati dgn layanan kerja aku... setakat ni je dulu..

**aku ke putrajaya semalam, hantar zila gi interview utk jawatan tetap DG41 di Suruhanjaya Pendidikan PElajaran, Kompleks Jabatan Perdana Menteri.

No comments: