Thursday, June 26, 2008

Wang, Anda dan Islam

pertengahan jun aku berjalan2 ke MPH, mid valley. serasa lama tak kesana.

aku terpandang buku tulisan Zaharuddin Abd Rahman bertajuk Wang, Anda dan Islam. terus aku sambar tanpa pikir panjang. entah kenapa lagaknya aku aritu. biasanya aku tilik abis2 sebelum beli sesuatu.

aku pun mulakan pembacaan. oleh kerana aku beralasan takde masa nk membaca dirumah, jadi aku membaca di dalam tren (semasa ke tempat keja dan balik kerja). untuk yg baru berjinak2 dengan dunia ekonomi dan mengetahui perkembangan ekonomi dan kewangan, elok benar rasanya buku ini dijadikan bahan maklumat. padat dan jitu kandungannya.

dalam buku ni juga ada mengutarakan pendapat2 terbaru dan semasa tentang isu2 seperti MLM (multi level marketing), Swiss Cash dan berbagai lagi permasalahan terkini.

eh, aku promote buku ni ?? ahakss... mcm tak percaya aje. ha, carila buku ni.. tak rugi weh. dapat jugak menambahkan pengetahuan dalam bidang kewangan. dunia sekang kan wang, wang, wang!!...

No comments: