Wednesday, June 20, 2007

Result..

arini...keputusan student postgrad UKM keluarr...alhamdulillahh... bila aku tgk aku pny CGPA sebegituu..masyaAllahhhh....maha besar Tuhannn, alangkahh bahagianya...tidak pernah aku dapat setinggi dan secemerlangg iniii....namun begitu, aku masih belum dapat mencapaii Dean List...xpe2...i must try my best 4 the next sem..


em, aku pelikkk aa..dah dua malam aku x dpt tido..penyakit apa pulakk dah hinggap niii..susah betull nk lelap. padahal siang x tido, buat keje...saje penatkan badannn, letihkan badann...tapiii...ngapa x mau tido??? apa sebenarnyya yg bermaiinn dalam minda aku nii sampai xboleh tido? perghhhhhhhhh..


ha, kawan aku, Arfah dapat berita baikk...alhamdulillah dapat sambung belajar lagi.. dapat 2 offer. kat London dan Edinburgh. 24 Sept 2007 daftar. so, 1st choice dia amik London.. ni yg buat aku teruja ni...tapi dia bakal kesana cuma setahun.. aku yg belajar kat sini pun tak grad belajar lagi dia pulakkk dah grad dulu.. begitulah perancangan manusia... ;)


uiks, aku nk post gambar dlm bentuk album/ folder kat page aku ni... masalahnya yg aku jumpa kat sini post satu2 gambar..alaa, camne ek nk buat mcm folder tu.boleh upload gambar byk skek...

No comments: