Friday, December 16, 2011

putih memutih

haaaa, ini insiden kasut.... elok2 dah ada kasut itam.. sekali jalan2 dgn mak.. mak beli sandal nya.. tup2 mak berkenan dgn kasut putih ni terus beli....

nak dijadikan cerita... saya ternampak aje kasut ni dikedai.. saya cakap ni kasut nurse.. hehe.. sbb kasut tu kaler putih. bila tiba dirumah, syahir (adik saya) tengok semula kasut ni... dia nampak lubang2 kat kasut tu dan datang pula ideanya.... segera dicari 'diamond' nya... lalala.. lalu di acu nye di lubang kasut tu.


ha, tengok2 ni... syahir acukan dan sedang berusaha memasukkan diamond dikasut tersebut. susah payah la dia membuatnya.. haha, lucu pulak saya dibuatnya. tangan saya keras nak buat semua tu.. saya tengok dia buat dgn teliti.... sampai berkilat2 jadinya





ha, tak caya??? sila la lihat sinarannya... (batu 'diamond' ni didapati di mesir.. tukang yg mendapatkannya adalah si syahir la... dia tukang bawak balik nye dari sana.. lala )

No comments: