Friday, December 16, 2011

Panggilan es bi pi eh

saya mendapat call dari sekolah.. adeiii, disuruh mencari pekeliling perkhidmatan. saya ni rasa mcm lalok2 jek mendengar arahan tu... saya kata tak penah2 saya kena hantar pekeliling tu tiba2 kalini pula disuruh... pastu cari punye haaa jumpa.. alhamdulillahhh.. tapi bior betul... dah macam saya baca law punye article jek ni.. (heheh, perasan je saya ni)




alamak, opsyen2 ni plak dah.. aduiiii... tang ni la yg lomah lutut den dibuek ehh...



saya perlu siapkan dan pos ke sekolah (tempat tinggal dan tempat kerja jauh, jadi kena la gunakan khidmat pos)minggu hadapan.. sbb sekolah perlu hantar ke pihak atasan sblm 31 disember... (eh, betul ke ek? saya tak ingat plak tarikhnya yg pastinya ujung bulan ni la)

tapi, sekang ni cuepacs tengah fight isu di media... jadi, mcm mana ni...?? sambil2 tu fikir2kan lagi... nak sign atau tidak, nak memilih umur pencen yang mana satu - 55 atau 56 atau 58 atau 60 tahun?, nak memilih skim sbpa atau memilih skim lama, wahhh... mcm2 benda dibentangkan dlm pekeliling tersebut.. harap anda sebagai penandatangannya membaca dgn teliti tiap klausa/ ayatnya dengan betul2.. jangan jadi mcm saya ye... asyik2 tak faham.. sikit2 tak faham. hihi

No comments: