Saturday, January 16, 2010

biru sedondon

ehehe.. saje nk berlagak... baby baru aku Dell biru... khamis lepas aku berkurung biru sedondon dgn laptop aku. hihi.. cantik juak bah kami orang. ehehe...
alerrr, salah upload pulak la... ni brand Sony Vaio, idaman gue!.. Dell, baby baru aku ni warna birunya mcm warna Vaio tu juga. saling x tumpah. biru laut. cantik bah bila pandang lama2... sejukkk (ahaha, perasan btul aku). mcm x percaya dapat juga Dell yg sebelum ni diidam2kan... cuma semasa mencari laptop ni, aku teringin sangat nak cari Fujitsu.. tp satu kedai pn tak jumpa Fujitsu, apa lagi, Dell la jadi pilihan.. bak kata si helmi, Fujitsu seksi dan lasak. aku suka perkataan lasak memandangkan penggunaan aku terhadap laptop mmg lasak walau x selasak lelaki. tapi lasak la lebih dr perempuan2 biasa... kalau dak, x kan hancur kana Prestigio aku sebelum ni.. ehehe...

nampak civic ni?? hihi... idaman juga ni... tp, aku akan beli nenanti la.. pd masa aku ada bajet utk civic (atau maybe accord insyaAllah..) dah tentula rupa civic sikit sebanyak bertukar rupa kan.. cuma pada masa ini gambar civic ni je yg ada, so aku grab dulu buat pampangan mata aku.. hihi.. peh hati den! agaknya kalau dpt hitam lg cun melecun ek... xpe2... warna x jadi hal... keretanya tu yg penting.


ni gambar semasa perjalanan aku ke Pejabat Mufti KL. kawasan ini adalah ruang legar Pusat Islam, KL berhadapan dengan Masjid Negara.

No comments: