Tuesday, April 10, 2012

burung merpati putih


ehem2....alhamdulillah Allah kurniakan nikmat dan rahmatNya lagi kepada saya dan keluarga... setelah beberapa waktu saya menumpang teman2 ke tempat kerja dan ke pasar akhirnya saya memperolehi merpati putih. syukur allah kurniakan rezeki ini kpada saya dan keluarga. mana dia merpati putih tu? tu diaaaa.......

ehek2.... merpati putih ni akan menerbangkan saya ke tempat kerja... dan membawa keluarga saya untuk berziarah. leka nya mendapat merpati ni.. macam tak percaya dianugerahkan hadiah sebesar ini. masyaallahh....



buat masa permulaan ini, tangan dan kaki saya masih menggigil2 memegang merpati ini.... tapi keluarga saya menguatkan semangat saya. suami sentiasa disisi memberi dorongan (bahkan menguatkan hati saya, alhamdulillah). meredah lopak air pun dah menambah kegigilan saya apalagi mahu buat aksi seperti atas ini...! hehehe. jumpa lagi, saya nak jalan2 dgn merpati putih saya

No comments: