Monday, October 25, 2010

CUBAAN pertama...

al-kisahnya saya bangun pagi.... saya buka laptop...terus tangan saya mencari gambar ini.... dan memulakan tarian...... saya cube itu, saya cube ini....sambil2 menunggu hari cerah....



kemudian, saya teringat satu gambar yg pernah saya lihat ada tulisan kecil besar yg ditindih2..saya cube pula untuk letakkan di sini.. ops, x berapa nk menjadi... hihi. mcm mna ye diaorang buat tulisan tu..hmm

haaa, inilah penyudahnye hasil tangan yg saya sempat buat di pagi hari....apa maciam? buleh komen x? saya tak pro pun, tp suka tgk gambar2 yg kawan2 lain buat dan edit... saya cube2 aje ni.. hihi...

psstt, tulisan2 tu adalah lirik lagu. ekekeke.... saya copy paste masuk jek dlm gmbo.. haha

1 comment:

cik_mazni said...

cantik sudaaaaa..hehehe, tangan ajaib yg boleh mhasilkan cik 'Lukisan' yang cantik..chaiyok2 ya..i will in front..opppps, salah..beside la..hehehe~ (^_^)